| Ihan mitä vaan! | |
|
+9Mutu Mitu Nyera Tion Fugai zeta Yuki this-girl Brill 13 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
^Kishura^ Kersantti
Viestien lukumäärä : 154 Join date : 10.01.2011 Ikä : 33 Paikkakunta : Lappeenranta
| Aihe: Vs: Ihan mitä vaan! Ke Kesä 08, 2016 11:31 pm | |
| Minulle on ihan ok,eli ei ole mitään sitä vastaan En usko, että kauhean sekavaksi menee, vaikka Ben ja Cross olisi mukana ja sinulla Anttu Gin sitten jossain vaiheessa^^ Tosiaan Gina voit tuoda ne sitten, kun taistelu on ohi ja asetut sitten minun jälkeen Joo, oli mulla kaksi muutakin peliä. Ja ei haittaa Anttu, vaikka et tuliskaan, onhan ne siellä kuitenkin valmiina sitte | |
|
| |
Anttu Ylipäällikön poika
Viestien lukumäärä : 126 Join date : 29.05.2016 Ikä : 32 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Ihan mitä vaan! Ke Kesä 08, 2016 11:45 pm | |
| Jees hyvä homma ^^ Potkaisinkin juuri Ginin myös mukaan, Kishura voisi heittää taistelun päätyttyä oman peliviestinsä loppuun, kun Gina voi tulla. | |
|
| |
^Kishura^ Kersantti
Viestien lukumäärä : 154 Join date : 10.01.2011 Ikä : 33 Paikkakunta : Lappeenranta
| Aihe: Vs: Ihan mitä vaan! Ke Kesä 08, 2016 11:48 pm | |
| Joo, voin tehdä sen sitten omalla vuorollani, kun taistelu on ohi | |
|
| |
Gina Alokas
Viestien lukumäärä : 94 Join date : 18.04.2011
| Aihe: Vs: Ihan mitä vaan! To Kesä 09, 2016 12:53 am | |
| Anteeksi et sotkin suunitelmanne!! Mut vaa tää teijän rope ja kohtaus meni yli mun odotusten mut joo mut voi skupata tappelun loppuun tai poistaa koko viesti jos meni liian sekavaks ( mut siis anteeksi anteeksi viel kerran!!!' | |
|
| |
^Kishura^ Kersantti
| Aihe: Vs: Ihan mitä vaan! To Kesä 09, 2016 1:04 am | |
| Ei mitään Gina, saat anteeksi Ilmoitan kyllä sinulle, kun taistelu on ohi ja voit tulla^^ Mutu tai Anttu voi poistaa vastauksesi tuosta aiheesta, niin voin jatkaa sitten taas omaa vuoroani | |
|
| |
Gina Alokas
| Aihe: Vs: Ihan mitä vaan! To Kesä 09, 2016 1:07 am | |
| Selkkis! Mutu tai anttuu!!! 2 viimeistä kirjoitusta aiheesta saalistaja pois ))) Kiitos | |
|
| |
Anttu Ylipäällikön poika
Viestien lukumäärä : 126 Join date : 29.05.2016 Ikä : 32 Paikkakunta : Helsinki
| Aihe: Vs: Ihan mitä vaan! To Kesä 09, 2016 1:10 am | |
| Poistin Ginan viestin pelistä ja Kishura voi vastailla sinne seuraavaksi. Ei haittaa, pidetään tosiaan jatkossa kiinni sovitusta suunnitelmasta ja pelataan siinä järjestyksessä missä on peliin tultukin. Näin se on reilua kaikkia kohtaan | |
|
| |
Gina Alokas
| Aihe: Vs: Ihan mitä vaan! To Kesä 09, 2016 4:01 am | |
| joo tottakai tää vaa oli tämmönen sekaannus ku on vaa pitkään ollut '' must must must '' olo tos et liittyy teijän roolaukseen :DD mut ilmoittakaa vaa siin et milloin on mun vuoro seuraan kyl sitä aktiivisesti | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ihan mitä vaan! | |
| |
|
| |
| Ihan mitä vaan! | |
|