G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ihan mitä vaan!

Siirry alas 
+9
Mutu
Mitu
Nyera
Tion
Fugai
zeta
Yuki
this-girl
Brill
13 posters
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyTo Huhti 21, 2011 9:20 am

( Tämä on nyt sellainen vapaan pölinän topa! Tervetuloa vaan kaikki! )

Hihhulihii~ 8D
Pääsiäisloma, woohoo! Onkos kukaan suunnitellut mitään erikoista? Very Happy
Itse en ole ainakaan lähdössä minnekään, mutta itärajan takaa tulee kolme ihmistä, heidän mukanaan rakas koirani. <3 Koiran nimi on Ksysha (suomalaiset voivat myös sanoa Xeniaksi) ja se on chihuahua. Saa pentuja muutaman päivän sisällä. <3 Pian saan vahtia pikkuruisia koiravaaveja! 8D Vastasyntyneitä chihun pentuja mahtuu kämmenelle 2-3 kappaletta, niin pieniä ne ovat. <3
Takaisin alkuun Siirry alas
this-girl
Pentu
Pentu
this-girl


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyPe Huhti 22, 2011 3:22 am

Aaawww <3 Smile

Itse poden flunssassa kotona... Olin viimeeksi hiihtomloman keskellä kuumeessa, tosin vain päivän, ja nyt pääsiäislomalla vetämättömän olon kieppeissä, flunssassa :s

AINIIN! SIKSI juuri rooliminen on hidastunut ja olen hiukan tönkkö (kuten aina) mutta tönkömpi XD
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyPe Huhti 22, 2011 7:32 pm

xD Parane pian. <3 Hitto, kevät on alkanut ja sie istut flunssassa kotona. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
this-girl
Pentu
Pentu
this-girl


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyPe Huhti 22, 2011 7:33 pm

Kiitos, yritän.
Niin... Se on hitusen ärsyttävää :s
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyPe Huhti 22, 2011 7:37 pm

No joo, kyllä minuakin ärsyttäisi. :s Ääh, nyt tekis mieli roolailla, mutta ei oo miun vuoro missään. Raaaahh... xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuki
Pentu
Pentu
Yuki


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 06.01.2011
Paikkakunta : Kuopio

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyKe Huhti 27, 2011 6:08 am

Hei, hei, hei. Miulla on taas hyvin tärkeää ajateltavaa, mitä nyt sitten jaan teille. Miettikääpä jos suomenkielinen Hopeanuoli anime dubattaisiin uudelleen? Se olisi aika..Mielenkiintoista. (Hakuron äänenä toimisi ehdottomasti Jukka rasila!) Älkää kuitenkaan ottako tätä liian tiukkapipoisesti, ihan vain vapaana keskusteluna ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyTo Toukokuu 05, 2011 6:08 am

Se olis kivaa... Jos se dubattaisiin uudelleen ja ehkä pieni editointikin olisi ihan jees. Niistä ääninäyttelijöistä en sitten tiedä, et kuka ois hyvä kenellekin.

HIH HIH HIII <33 Koirani synnytti eilen viisi pentua! Very Happy Very Happy
Tuplahymiö ja iso fontti, soriih... Olen vain aivan tohkeissani. XD
Yksi tumman ruskea narttu, yksi valkea uros ja loput kolme (kaksi urosta, yksi narttu) ovat samanvärisiä kuin emonsa: sellaisia vaaleita, joissa on hiven kellertävää/ruskeahkoa sävyä. :3
Takaisin alkuun Siirry alas
zeta
Pentu
Pentu
zeta


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 24.03.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Kivenkolo (Vantaa, mutta ei tunnusta sitä)

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyMa Toukokuu 16, 2011 4:50 am

Aww... ^____^ Onnea pennuista huolehtimiseen.

Olkaa onnellisia te joilla on nyt lemmikit. 6-vuotta vanha kultaisennoutajani Bella vietiin eilen nukutettavaksi ikuiseen uneen... Se lopetti syömisen kokonaan ja se olisi kuollut päivien sisällä nälkään. Nyt hän katselee tuolta pilven päältä muiden koirien leikkiä. R.I.P BELLA 15.5.2011. Olit ystäväni ja tulet aina olemaan. Et menetä koskaan paikkaasi sydämessäni. </3
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyMa Toukokuu 16, 2011 5:48 am

Kiitos. 8D

Ja otan osaa. Rakkaan lemmikin tai hoidokin menettäminen on aina raskasta, minulla on ainakin sellaisesta jo jonkin verran kokemusta...
Takaisin alkuun Siirry alas
zeta
Pentu
Pentu
zeta


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 24.03.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Kivenkolo (Vantaa, mutta ei tunnusta sitä)

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyTi Toukokuu 17, 2011 11:10 pm

Huoh... Kyllä se lemmikinkin kuolema kovasti masentaa. <:/ Tänään on niin vaikea keskittyä koulussa ja opettaja kehtasi huutaa päin naamaakin. Noh, minä kerroin mistä tämä johtuu ja hän se siinä pahoitteli. Käyn tänään viemässä Bellan haudalle kukkakimpun. : )
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyKe Toukokuu 18, 2011 2:04 am

Opettaja? Huusi päin naamaa? Tarkemmin mistä syystä?
Siis erittäin törkeää minun mielestäni! Opettajat ovat sentään aikuisia ihmisiä ja heidän kuuluisi olla esimerkkinä oppilailleen. Oli syy mikä tahansa, huutamista minä en hyväksy. Jos oppilas on masentunut eikä esim. jaksa keskittyä kunnolla, syynähän voi olla vaikka mikä. Sinulla se oli koiran menetys.

:3 Minä olen ukkini kanssa vienyt kerran erään chihuahuamme haudalle jopa hieman sen lempiherkkua. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
zeta
Pentu
Pentu
zeta


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 24.03.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Kivenkolo (Vantaa, mutta ei tunnusta sitä)

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptySu Toukokuu 22, 2011 1:36 am

Sellasta se on. Ensiksi huudetaan, eikä tiedetä edes masennuksen syytä.

Ollaan suunniteltu uuden koiran hankkimista. Äitini ja minä olemme kiintyneet niin kovasti koiriin, että ilman niitä eläminen on täyttä tuskaa. Olemme ajatelleet bordercollieta tai vastaavaa. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyTi Toukokuu 24, 2011 5:01 am

Kiva juttu! Very Happy Oi, mie oon aina tykännyt bordercollieista sun muista pirtsakoista koiraroduista. Ihania. :3 Itsekin voisin huolia sellaisen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fugai
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Fugai


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 27.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jyväskylä

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyTo Toukokuu 26, 2011 4:08 am

Osanottoni. Tiedän miltä rakkaan menettäminen tuntuu, se on todella raskasta.

Mutta mukavaa että olette harkinneet koiran hankkimista. 8D Bordercolliet ovat kyllä mahtavia kumppaneita ja koiraystäviä! Very Happy Mitä mie olen niistä kavereista oppinut, ovat iloisia ja kiinnostuneita perheen touhuista.

Meille on myös tulossa koiruus, Siperianhusky. Cool Kesäloman ensimmäisellä viikolla pentusen haemme. Saapa nähdä mitä meidän kaksi Coton De Tuléar- rotuista karvanaamaa sanoo huskypennusta. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyTo Toukokuu 26, 2011 7:18 am

Fugai kirjoitti:
Saapa nähdä mitä meidän kaksi Coton De Tuléar- rotuista karvanaamaa sanoo huskypennusta. xD
Haha, varsinkin silloin kun huskynne on täysikasvuinen. xD Käsittääkseni isoja kuin mitkä nuo sihukset (siperianhusky = sihu Laughing ).

/ Se oli lyhyt tauko. I'm back in life... Roolaan Yamanashi-keniin heti kun Mutu hoitaa oman roolinsa, ja Iga-kylään vastailen heti kun keksin jotakin järkevää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Fugai
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Fugai


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 27.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jyväskylä

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyLa Toukokuu 28, 2011 7:55 am

Sihu on keskikokoinen, rotumääritelmän mukaan paino n. 16-27 kg ja säkäkorkeus 51-60 cm. Smile Toki poikkeuksiakin löytyy.. xD

Millainen kopla tästäkin koiralaumasta tulee. :'D " Kauhukolmikko ".
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyPe Kesä 10, 2011 8:44 pm

Een usko, että ihan kauhukolmikko... Muttei ainakaan liian rauhallinen varmastikaan. :'D Kuten joskus olen kuullut sanottavan ainakin Venäjällä - millainen omistaja, sellainen lemmikki... Hehe. ^^'
No ei. Mutta toisaalta joo. Teidän koko perhehän on varsin positiivista porukkaa. Tulee kyllä olemaan paljon hauskoja hetkiä sen huskynne kanssa. =D

Ja mie ootan innolla, että myö saataisiin nuo chihuahuan pennut myytyä. Ensi viikolla viemme ne eläinlääkärille terveystarkastukseen ja sitten minun puolestani ihmiset voisivat hakea noita pois. Kamalia pikkuriiviöitä. XD Siis muuten ihania, mutta kun niitä on viisi ja kaikki ovat todella energisiä ja kaikkea muutakin mahdollista. Ja kuinkakohan monta kertaa olen astunut niiden jättämiin lätäköihin..........
Mrr.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tion
Tulokas
Tulokas
Tion


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptySu Kesä 12, 2011 5:44 am

mää taas odotan palkkapäivää innolla.. Very Happy kiva ku loppu nuo helteet täälläki nii voi taas siisrtyä ajamaan päivävuoroon, ei nimittäi muutamaan päivään voinu ajaa ku yövuoroa ku päivällä ois kuollu kuumuuteen (koneissa ei toimi ilmastointi ja ovet/ikkunat auki ei voi ajaa..)
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptySu Kesä 12, 2011 6:06 am

Missä sie oot töissä? Mitä vempainta ajat? d:
Takaisin alkuun Siirry alas
Tion
Tulokas
Tulokas
Tion


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptySu Kesä 12, 2011 8:31 am

Turvesuolla, se vaihtelee päivittäin millä ajan, nyt ku on ollu nostohommia eli kärryä oon vetäny nii tommosta new holland G240 ajanu, oon vallannu sen itelle :DD Nyt sitte tiistaina seuraavan kerran töihin kattelemaan..
http://www.nevalle.com/galleria/albums/userpics/10024/normal_Kuva032.jpg Ja tuossa vielä kuva siitä nyykkäristä, ei oo tuo kuvan yksilö mut tismalleen samanlaine. Ja toine vakiokone millä ajan on semmone fiat 160-90 tai 180-90, vanhojaha ne on..
Takaisin alkuun Siirry alas
Tion
Tulokas
Tulokas
Tion


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyMa Kesä 13, 2011 9:29 am

nyt se taas alkaa, juhannukseen asti yövuoroa ja 12h kun olen niin 96e päivässä, helppoa rahaa Very Happy konetta ei oo nyt mukana eli puhelimella vastailen tänne kun ehdin. :s sori tuplapostaus muuten :< ja mulla on tylsää, yritän unirytmiä kääntää tässä et jaksan paremmin olla töissä.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyMa Kesä 13, 2011 8:33 pm

Ei tuo tuplapostaus haittaa nii paljoa vapaalla alueella... Ainakaan minun mielestäni. Ja olis mun viesti tullut tuohon väliin, ellei äiti ois just sillo keksiny syytä alottaa riitaa. -________-'''

Aika hyvin sulle maksetaan. Eihän sun tarvitse edes mitään fyysistä työtä tehdä, ainoastaan koneilla vääntää? Very Happy
Ja jos on tylsää puolenyön aikoihin koneella ni lisää minut meseen? xD Eilen olin koneella yhteen saakka, toissapäivänä neljään. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Tion
Tulokas
Tulokas
Tion


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyTi Kesä 14, 2011 7:16 am

et kuule tiiäkkää.. lähe muutama päivä kokeileen 12h vuoroa,nii oot aika väsynyt sitte. Very Happy nii määkö lisään meseen sut? saat huomiseen oottaa et kotiin pääsen Smile juhannuski menee töissä jos säät sallii :s
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyTi Kesä 14, 2011 1:05 pm

No joo, en kyllä mee väittää etteikö tuossa väsyis. =D
Ja siitä mesestä - jos haluat ni lisää vain.


Viimeinen muokkaaja, Brill pvm Ke Kesä 15, 2011 3:56 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Tion
Tulokas
Tulokas
Tion


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! EmptyTi Kesä 14, 2011 9:31 pm

itse asiassa sää lisäät mut, mun mesellä on joku ongelma ku se ei anna mun lisätä, laitan yvllä sen osotteen. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ihan mitä vaan! Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihan mitä vaan!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 4Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Keskustelualueet ja muu härpäke :: Vapaa-alue-
Siirry: