G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ihan mitä vaan!

Siirry alas 
+9
Mutu
Mitu
Nyera
Tion
Fugai
zeta
Yuki
this-girl
Brill
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyTi Huhti 03, 2012 7:51 am

Mä nostan kaikki neljä!! Very Happy

Ja kaheks viikoks oon menos Puumalaa leireilee ja sit mökil pitäs käydä ja kovasti tässä yritän kesätöitä ettii : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyTo Huhti 05, 2012 6:08 am

mitäs teillä kaikilla on suunitelmia pääsiäiseksi? Smile Itelläni ei ole mitään : D Huomenna töihin ja sitten lauantai, sunnuntai maanantai pitäis tehä jotain, en vaa tiiä mitä : D
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyTo Huhti 05, 2012 6:15 am

Pelkästään pelkkää löhöilyä, kun on lomaa, huomen kihlatun kans kattoo Titanic 3D-leffa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyTo Huhti 05, 2012 7:02 am

oi vitsi, mäki haluisin nähä sen! : D ainut et itkisin silmät päästäni ja kaikki kattois mua sillai o.O
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyTo Huhti 05, 2012 7:12 am

Se on kyllä aika tunteellinen leffa, täytyy myöntää ^^ =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyTo Huhti 05, 2012 7:19 am

no on joo : D ja mä rupeen itkee helposti, itken King Konggissaki ku se apina kuolee :'D Ja olin kattoo viime viikolla Sherlock Holmes kakkosta ni rupesin itkee ku luulin et se kuoli xD
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyTo Huhti 05, 2012 7:27 am

Voi siuta x) <3 voin varmasti taata, et aika varmasti itken huomenna :DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Fugai
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Fugai


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 27.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jyväskylä

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyKe Toukokuu 16, 2012 8:17 am

Vähän myöhäinen vastaus, mutta itse aion levätä lomalla kunnolla, käydä matkailemassa jne. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Anttu
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Anttu


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 29.05.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptySu Kesä 05, 2016 12:55 am

Yoo! Potkitaas tätä hereille, kun ropekin saatiin uudestaan henkiin.

Mitäpäs muut G1ngalaiset, onko suurempia lomasuunnitelmia? Meinaako joku täältä osallistua Gingaconiin?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hopeatiikeri.blogspot.fi/
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptySu Kesä 05, 2016 1:23 am

Ei ole kummoisempia kesäsuunnitelmia,koska melkein koko kesä menee siinä,kun minulla on kuntouttavaa työtoimintaa heinäkuun puoleenväliin asti. Heinäkuussa viimeistään ajattelin,kun lomat alkaa minulla niin mennä Ouluun ystävän luoksi viikoksi Wink

Aluksi olin miettinyt pitkään Gingaconiin menoa,mutta kukkaro ei ole antanut myöten,olisi muuten siistiä mennä Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Anttu
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Anttu


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 29.05.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptySu Kesä 05, 2016 1:28 am

Olen niin Gingaistunut, että luin sinun olevan menossa Ouun viikoksi. Krhm, mutta siis tosi kivalta kuulostaa!
Toivottavasti on kuntouttava työtoimintakin on mukavaa, olen kuullut siitä vähän ristiriitaisia kokemuksia, yleensä ihmiset on kyllä tykänneet. Itselläni alkoi viimeinkin töistä melkein neljän viikon kesäloma ja aion nukkua pirusti, haha.

Voi harmi! :/ Saa nähdä miten tämän vuoden coni menee, josko se siitä ponnistaisi ensi vuodeksi jo kunnolla. Itse en pääse osallistumaan ohjelmiin, kun olen taidekujalla myymässä.


Viimeinen muokkaaja, Anttu pvm Su Kesä 05, 2016 1:48 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hopeatiikeri.blogspot.fi/
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptySu Kesä 05, 2016 1:38 am

Eipä mitään,kyllä itsekin Oulu muuttuu välillä Ouksi,kun Gingaistun liikaa Laughing

Tuo missä olen nyt kuntouttavalla,ei ole ollut valittamista kuten muissakaan paikoissa,missä olen ollut Wink Noni,nyt kannattaa vain sinun nukkua kunnolla univelat pois Wink

Toivottavasti tämän vuoden coni menestyy,että ensi vuonna järjestettäisiin uudestaan^^ Olisin varmasti taidekujalla käynyt,jos olisin tullut Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Anttu
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Anttu


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 29.05.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptySu Kesä 05, 2016 1:52 am

No mutta se on tosi hyvä juttu! ^u^
Voi kyllä, nyt menee kaikki viimeisen vuoden univelat kerralla, haha.

Toivon myös, että tämän vuoden coni menestyy ja ensi vuonna sitten uudestaan kenties vähän tästä vuodesta lisää oppineena. Meni ehkä hiukan tiukille, kun moni haluaa tietää ohjelmat ym. tarkat ajat etukäteen valmiiksi ja ne tuli tänä vuonna tässä kahta viikkoa ennen conia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hopeatiikeri.blogspot.fi/
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptySu Kesä 05, 2016 4:24 am

Nuku vain niin paljon ettei enää nukutakaan pitkään aikaan sitte Laughing

No huh,aika tiukille sit meni Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 23.03.2010
Ikä : 31

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptySu Kesä 05, 2016 4:50 am

Itseltäni jää gingacon nyt väliin kun en tajunnut pyytää ajoissa vapaata. Harmittaa kyllä :/
Takaisin alkuun Siirry alas
http://g1nga.foorumini.com
Anttu
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Anttu


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 29.05.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptySu Kesä 05, 2016 9:31 pm

Itse en olisi ehkä mennyt ollenkaan ellen menisi sinne myymään. Ohjelmia on aika vähän (eikä hirveästi mitään minua kiinnostavia koirien piirtämistä lukuunottamatta) ja tuntuu, että kaikesta ilmoitettiin aika viimetinkaan. Tykkään itse valmistautua kaikkeen aina tosi paljon etukäteen :'D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hopeatiikeri.blogspot.fi/
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 23.03.2010
Ikä : 31

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyMa Kesä 06, 2016 12:39 am

Totta tuokin. Very Happy Kyllähän se ois parempi et kunnolla etukäteen ilmotettas. Toivottavasti tulee kuitenkin kiva tapahtuma.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://g1nga.foorumini.com
Anttu
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Anttu


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 29.05.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyMa Kesä 06, 2016 1:40 am

Oh, ohjelmakarttaan oli päivitetty nyt muitakin mielenkiintoisia luentoja. Nyt vähän harmittaa jo kieltämättä! :'D

Hui kamala mitkä paineet Ginillä pelaamisesta. Yritin niin kovasti odotella, josko joku muu olisi ottanut sen kontolleen, mutta annoin sittenkin periksi kiusaukselle.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hopeatiikeri.blogspot.fi/
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 23.03.2010
Ikä : 31

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyMa Kesä 06, 2016 2:07 am

Mie mietin sitä tosi pitkään :DD Mut ajattelin et nyt ku on toi Riki jo ni ehkä mie pidän vaan sen Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://g1nga.foorumini.com
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyMa Kesä 06, 2016 2:08 am

Itseasiassa minä uumoilin jonkin aikaa, että ottaisinko Ginin hahmokseni vaiko en ^^ Mutta hyvä, että sinä Anttu otit sen, uskon että tulet pelaamaan uroksella todella hyvin Wink Minulle riittää ihan hyvin Ginin puoliso Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
Anttu
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Anttu


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 29.05.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyMa Kesä 06, 2016 3:06 am

Yritän ainakin parhaani! Laughing Ajattelin, että sitä tarvinnee pian peliin mukaan, kun alkaa kaikki muut karhukoiralaiset olla jo messissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hopeatiikeri.blogspot.fi/
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyMa Kesä 06, 2016 4:44 am

herran jumala kun ben ja crossikin on todella vanhoja! molemmat menee samaa ikäsorttii rikin kanssa :DDDDDDD
viel ku sais lisää pelaajii tänne ja enemmän hahmoja käytettäväsi niin olis kivempi olla tääl monen henkilön kanssa :'((
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyMa Kesä 06, 2016 5:33 am

Gina kirjoitti:
viel ku sais lisää pelaajii tänne ja enemmän hahmoja käytettäväsi niin olis kivempi olla tääl monen henkilön kanssa :'((

Itse tuumin juurikin tuota samaa, että olisi hienoa, jos saisi lisää pelaajia ja enemmän hahmoja käytettäväksi, niin olisi hienoa pelailla useammankin kanssa Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyKe Kesä 08, 2016 6:37 pm

Hei anttu ja kishura saaks benillä ja crossilla tulla teijän pohjois alpeille mukaan? Ja jos voi niin mihin väliin tuun Smile?
Takaisin alkuun Siirry alas
Anttu
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Anttu


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 29.05.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 EmptyKe Kesä 08, 2016 11:07 pm

Minulla ei ole mitään asiaa vastaan! Mietin kyllä meneekö peli liian sekavaksi, kun siellä on niin paljon hahmoja. Tarkoituksenani olisi tuoda vielä Ginkin sinne Very Happy Mitä mieltä olet ^Kishura^?

Jos on ^Kishura^lle ok niin voit minun puolesta tuoda Benin ja Crossin heti tuon taistelun jälkeen? Kolmantena pelaajana asettuisit ^Kishura^n jälkeen.

^Kishuralla^ oli vissiin myös olla kaksi muuta peliä odottelemassa seuraa? (Itse en uskalla jakautua enää useampaan paikkaan, kun tiedän etten välttämättä jaksa useaa peliä samaan aikaan, muuten olisin halunnut mennä seuraksi.)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hopeatiikeri.blogspot.fi/
Sponsored content





Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihan mitä vaan!
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Keskustelualueet ja muu härpäke :: Vapaa-alue-
Siirry: