G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Ihan mitä vaan!

Siirry alas 
+9
Mutu
Mitu
Nyera
Tion
Fugai
zeta
Yuki
this-girl
Brill
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyKe Kesä 15, 2011 4:01 am

Njoo, ihan miten vaan. =D

Jee, häikkää äänenvaimentajassa! "Jee" siks, ku se ääni on muuttunu vaan parempaan suuntaan. :'D En tiiä miten siinä niin on käynyt, mutta ihan sama. Hieman miellyttävämpi käyntiääni. Mun Kiiwissä siis.
Takaisin alkuun Siirry alas
Tion
Tulokas
Tulokas
Tion


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyKe Kesä 15, 2011 6:56 am

Mullaki hieman kivemmat äänet mun röötterissä ku putki vissii enää puoliksi kiinni ku kannesta katkes pinnapultti ku tipahti pöydältä lattialle samalla ku raavin karstaa pois palotilasta/venttiileistä. Mut ei ne siltikää voita ton mun uusimman hankinnan ääniä eli Kawasaki eliminatorin, a1 korttia odotellessa, huomenna käsittelykoe että saa nähä pääseekö läpi..
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyKe Kesä 15, 2011 8:01 am

Nonii justiin, siinä on mulla taas yks kevarin saava tuttu/kaveri lisää. Ite en saa edes korttia, koska ei oo varaa. Neutral Ja Kawasaki Eliminator? Whoah. Tuun pöllii sen. :DD Reilumpaa sulle, että tiedät etukäteen?
Ja onnea käsittelykokeeseen, vaikkei onnella siellä kyllä mitään tee... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Tion
Tulokas
Tulokas
Tion


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyKe Kesä 15, 2011 8:26 am

No eipä sillä onnella tosiaan ookkaa mitää merkitystä, oikeestaa vaa se et osaa jotenki ajaa sitä pyörää nii riittää. Ja et pölli Neutral vaikka se seisooki 24/7 avaimet virtalukossa tallissa nii ei sitä kukaan vie!
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyKe Kesä 15, 2011 9:18 am

HEI!! Kiva kun kerroit niistä avaimista!! Jee, mun onnenpäivä...! :cheers:
Takaisin alkuun Siirry alas
Tion
Tulokas
Tulokas
Tion


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyLa Kesä 18, 2011 11:14 am

Vieläkää et ole brill hakenu sitä, vaikka tankki täynnä ja akussa virtaa et käyntiin lähtee.. tylsää ku vettä sataa eikä ole töitä Sad en jaksa, tulis vaikka helteet takas nii nostohommat jatkuis..
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyMa Kesä 20, 2011 2:25 am

Ainiin, no enhä mie muistanu ku toi mummo on viel täällä. xD
Takaisin alkuun Siirry alas
Tion
Tulokas
Tulokas
Tion


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyMa Kesä 27, 2011 11:32 pm

Ah mikä ihana aamu, heräsin siihen näkyyn ku naapurin koira pukittaa meiän koiraa, ne ei voi pitää koiriaan kiinni, ne juoksee vapaana joka päivä ja,nyt koiralla oli ekat juoksut menossa ja nyt,paksuna. -.- Katoin puoliunessa ikkunasta ku naapurin lihava akka repii koiria erilleen.. anteeksi mahdolliset kirjoitusvirheet, puhelimella kirjoitan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTi Kesä 28, 2011 4:51 am

ekat juoksut?? eli siis minkä ikäinen teidän koira on, alle vuoden vai? miks naapurit ei muka voi pitää koiraansa kiinni? vai tarkotitko et ne ei vaan tajua pitää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Tion
Tulokas
Tulokas
Tion


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTi Kesä 28, 2011 5:42 am

sori sekava teksti. Very Happy ei ne älyä pitää, aamulla tulee tarpeilleen meiän pihaan ja käy monesti päivän aikana tuossa. Surprised 5 kertaa ollaan sanottu asiasta mut ei mitään oo tapahtunu. Nii, meiän koira on 1v3kk vanha..
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTi Kesä 28, 2011 5:48 am

ei tuo kovin sekava ollu, mie en vaan aina tajua muiden selityksiä ellei ne oo sit erityisen selkeitä. xD
hmh. en kyllä osaa sanoo enää mitään tähän, muutaku et johan on v****maiset naapurit. ite oisin kyllä sanonu sellain et ois varmasti tapahtunu jotaki edistystä. :'D tai no luultavasti. tyhmiä ihmisiä riittää... nuokin varmaan ovatt vaan tyytyväisiä, ettei piski omaan pihaan psknna. (huokaus)
Takaisin alkuun Siirry alas
Tion
Tulokas
Tulokas
Tion


Viestien lukumäärä : 12
Join date : 06.01.2011

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTi Kesä 28, 2011 6:39 am

Nii. Mut nyt ne sai kans oikeen vmäiset naapurit.. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Nyera
Tulokas
Tulokas
Nyera


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 13.04.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : oulu

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyMa Heinä 18, 2011 7:28 am

Mä haluaisin oman koiran mutta äiti ei anna ostaa koska veljellä on voimakas kissa alergia ja epäilään että hänellä on myös koira alergia. Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Fugai
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Fugai


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 27.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jyväskylä

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyKe Elo 24, 2011 4:32 am

Voih. :/ Allergiat ovat inhottavia, jos ne rajoittavat elämää jollain tapaa. Itse olen myös varsin allergisoiva ihminen, mutta onneksi en ole eläimille allerginen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTo Maalis 29, 2012 8:26 am

heips ihmiset, ihan vaa aattelin kysästä tällästä pikku juttua roolaamisesta Smile Eli te uudet täällä, oletteko roolanneet aikasemmin? Ja "alkuperäset", sillä välin ku tää oli kuollu ni roolasitteko muualla Smile Ite meinaa en roolannu muualla, joten mun roolaus taidot on vähä ruosteessa :s
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 23.03.2010
Ikä : 31

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTo Maalis 29, 2012 8:28 am

En osaa tähän muut vastata kun hei ole ylläpitäjä XD Joo siis meitä on moneen sorttiin. En tapa ketään kirjoitusvirheistä, mut kiinnittäkää niihi vähä huomiota jookosta kookosta? Annan mielelläni neuvoja roolauksee jos joku tarvii.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://g1nga.foorumini.com
Fugai
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Fugai


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 27.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jyväskylä

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTo Maalis 29, 2012 8:59 am

En roolannut muualla. Pidin kokonaan taukoa roolaamisesta (mikä teki itseasiassa aika hyvää) ja nyt on hiukan taidot täälläkin ruosteessa, ainakin tekstin luontevan kirjoituksen kannalta. :'D

Noo.. eiköhän se siitä kun rauhassa kirjoitteleepi. :>
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTo Maalis 29, 2012 9:03 am

huh en oo siis ainut joka ei oo roolannu vähään aikaan, luulin että olisin ja sit olisin ihan huono ja kaikki naurais mulle :< ::DD
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 23.03.2010
Ikä : 31

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTo Maalis 29, 2012 9:19 am

Täällä ei porukalle naureta. Ylipäällikkö pitää jöötä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://g1nga.foorumini.com
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTo Maalis 29, 2012 9:23 am

hahah, no se on hyvä juttu se!! : DD

ja nyt asiasta kukkaruukun ja leipäveitsen kautta toiseen, ois kiva jos joku ottais jonkun Iga koiran : D Ku mulla toi Akame on, ni ois kiva että ois joku muukin roolaamassa Igalla : D
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 23.03.2010
Ikä : 31

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTo Maalis 29, 2012 9:39 am

Itelläin on nyt niin paljo hahmoja et vois melkee yrittää saada jollee muulle.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://g1nga.foorumini.com
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTo Maalis 29, 2012 9:49 am

no mä tos laitoin jo miialle viestii faces et jos se tahtois ottaa jonkun Igan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Tesha
Pentu
Pentu
Tesha


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 13.04.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : oulu

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptySu Huhti 01, 2012 5:07 am

Mä voisin otaa lisää hamoja kun mulla on vaan yks, mutta mä en varmaan saa niitä vielä vai. Question
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptySu Huhti 01, 2012 8:04 am

sun kannattaa ehkä alottaa tolla yhdellä. Katotaan miten lähtee menemään ja sitten kannattaa ottaa lisää hahmoja Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Fugai
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Fugai


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 27.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jyväskylä

Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 EmptyTi Huhti 03, 2012 6:31 am

Tassut pystyyn jos odotatte kesää. :>

Onko kenelläkään kesälomasuunnitelmia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Ihan mitä vaan!   Ihan mitä vaan! - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Ihan mitä vaan!
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Keskustelualueet ja muu härpäke :: Vapaa-alue-
Siirry: