G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D Empty
ViestiAihe: Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D   Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D EmptyLa Helmi 26, 2011 7:40 am

Hei kaikki! : )

Olen siis Mitu, ja olen taas vaihteeksi tehnyt paluun!: D Eli siis olin jo aikaisemmassa G1ngassa mutta lopetin, ja nyt palasin, taas! ^^

Asustelen Järvenpäässä ja ikää löytyy huimat 16 vuotta. Perheeseen kuuluu äiti ja veli, lemmikkejä ei ole, koska toi yks toope (äiti) on allerginen. :< Musiikki maku keskittyy lähinnä screamoon ja post-hardcoreen, mutta kyllä muukin menee! Smile Lempi bändejä esim. Asking Alexandria, Black Veil Brides, Bring Me The Horizon, Alesana ja Escape The Fate. Harrastan ringetteä, eli toisin sanoen olen true urheilija!! Very Happy No ei nyt liiotella sentään..mut oon mä aika urheilullinen toveri (; Opiskelen Keuda Mäntsälässä Hotelli-, ravintola- ja cateringalaa eli ihan näin suomeks sanottuna musta tulee kokki/tarjoilija. Very Happy Oon myös aika poliitikko, kuulun nuorisoparlamenttiin ja liikuntalautakunttan. Eli oottakaas vaan, musta tulee viel presientti!! Very Happy mutta joo, tossa nyt oli jotai tietoja, saa kysellä lisääkin jos tahtoo! Smile en mä pure (;

Ja joo oi kyllä, mä edelleen olen hymiö addikti!! :'D yritän rajottaa itteeni :'D

Mun hahmoihin kuuluu tällä hetkellä: Weed, John ja Kagetora. Murr, Bill oli jo varattu ku mulle infottiin tän ropen henkiin herättämisestä :<


Kiva olla _taas_ mukana Smile



Viimeinen muokkaaja, Mitu pvm Ti Maalis 27, 2012 9:09 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Yuki
Pentu
Pentu
Yuki


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 06.01.2011
Paikkakunta : Kuopio

Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D   Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D EmptyLa Helmi 26, 2011 8:10 am

Ahahahaa! Ihanaa kun olet tullut takaisin ^^, ainakin kun olet 'Aito ja alkuperäinen G1ngalainen', (Älkää tosiaan kysykö tuosta nimityksestä). Itselleni tuli ihan ylipositiivinen tunne, Että paikka elää taas. Voin olla väärässä, lyökää halolla päähän jos mielestänne innostun liikaa/herätän liian paljon epätoivoista positiiviisuutta. :cheers:
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D   Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D EmptyLa Helmi 26, 2011 8:12 am

KIva olla taas täällä : ) Mä vähä mietinki äske itekseni et oks tää väh kuollu paikka jotenki? : DD

P.S. ihana toi "aito ja alkuperänen" ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
this-girl
Pentu
Pentu
this-girl


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 06.01.2011

Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D   Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D EmptyTo Maalis 03, 2011 10:44 pm

Ihanaa et tulit sit takas ! <3

Smile Ja kyl myö tää paikka eloo saadaa ko autetaa Mutuu mainostukses jos se haluu tätä jatkaa. Mun mielest KANNATTAA ja PITÄÄ jatkaa koska ite alkasin olee aktiivine taas nykyää Smile Koska Mitu, sie palasit, Yuki käy tääl myös ja varmaa vois olla aktiivisemmiki (vinkvink) jos tääl ois eloo Very Happy Kuten mieki oisin tääl enemmä jos ois eloo... Ja Mutu ois varmast tääl jos eloo riittäs, et kyl tää pystyy saahaa jos tosissaa yritetää Smile Kerta uusii pelaajiiki on tääl ny ollu Smile Vaik muutamat vanhat lopetti.
+ Fugaihan käy mielestäni tääl viel? Surprised En oo vaa ny sitä nähny tääl mu miust se käy vielki..?
Mut kyl tää eloo saahaa jos halutaa ja Mutu haluu yrittää... Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D Empty
ViestiAihe:    Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D EmptyTo Heinä 07, 2011 10:00 am

Hihiiii no nyt oon ihan OIKEESTI palannut tänne!! (;
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D   Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D EmptyTo Heinä 07, 2011 11:24 pm

Oikeesti tosi ihana juttu, että palasit tänne!<3 Meillä kaikilla on ollut kauhee ikävä sua<3 ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D Empty
ViestiAihe:    Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D EmptyPe Heinä 08, 2011 3:06 am

Ja mulla on ollu ikävä teitä!! <3 (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Mitu
Alokas
Alokas
Mitu


Viestien lukumäärä : 56
Join date : 26.02.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : Järvenpää

Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D   Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D EmptyTi Maalis 27, 2012 9:10 am

Elikkäs Mitu taas mukana! Wink Päivitin vähäsen tota alotus viestiä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D Empty
ViestiAihe: Vs: Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D   Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» ^Kishura^ täällä taas!
» GIna täällä terve
» G1nga elossa taas

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Ginga yleisesti :: Pelaajamme esittäytyvät-
Siirry: