G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 ^Kishura^ täällä taas!

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

^Kishura^ täällä taas! Empty
ViestiAihe: ^Kishura^ täällä taas!   ^Kishura^ täällä taas! EmptyTi Toukokuu 31, 2016 4:40 am

Hei!

Osa tunteekin minut,mutta esittelen siis itseni^^

Nimi: Miia Luostarinen
Ikä: 24-vuotta
Luonne: Uusia tapaamiani ihmisiä kohtaan olen erittäin ujo,mutta ajan kanssa uskallan ruveta puhumaan enemmän ja silloin sitä tekstiä kyllä lähtee Very Happy Muutoin olen melko,ystävällinen,rauhallinen ja auttavainen.Jos, mutta jos minua ärsyttää, saatan ajattelemattomasti töksäyttämällä vastata takaisin Laughing

Harrastukset: No musiikin kuuntelu on ollut pitkän aikaa,en voi elää siis ilman musiikkia ja musiikkimaku on ihan laidasta laitaan (en jaksa sanoa yksittäisesti kaikkia artisteja/bändejä),ropettaminen,piirtäminen,mikä on ollut jo pitkän aikaa melko vähäistä ja gingan keräily,mikä on myös vähäistä ollut ja kaikki keräämäni jutut on joko tallessa tai kadoksissa kämpän sotkuisuuden jäljiltä tällä hetkellä.Keräilen myös pokemonia välillä ja muita Japani-juttuja^^ Myös kavereiden kanssa hauskanpito kuuluu harrastuksiini sekä pelikonsoleilla pelaaminen ja paljon muutakin mutta en jaksa luetella kaikkia^^

Lemmikit: Gerbiilit: Max (synt. 26.11.2011 - k. 25.3.2015)
                                 Morris (synt. 26.11.2011 - k. 11.4.2016)
Veljeksiä olivat toisilleen siis,nykyään ei ole minkäänlaista lemmikkiä^^

Muuta: Joo siis olen syntynyt Mikkelissä 30.8.1991 mutta olen asunut Joutsenossa myös ja vuodesta 1999 lähtien asunut Lappeenrannassa,peruskoulun ala-asteen aikana olin koulukiusattu. Vuoden 2011 keväällä valmistuin kivi-ja korusepäksi,mutta nykyään olen kuitenkin eri kuntouttavissa työtoiminnoissa käyvä ja työtön,sit kun ei ole mitään muuta^^ Kihloissa oleva nainen olen nykyään ja olen asunut kihlatun kanssa yhteisessä asunnossa kesästä 2013 lähtien.

Lempihahmoni Gingassa: Niitä on aika monta mutta luettelen silti muutaman: Hakuro,Yukimura,Tesshin,Kyoshiro,Mutsun kenraalit,Jerome,Gin,Weed ja Akame. Tuossa nyt muutama suosikki vaikka niitä on lisääkin^^

Mut joo enköhän ole esitellyt itseäni tarpeeksi^^
Takaisin alkuun Siirry alas
 
^Kishura^ täällä taas!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D
» GIna täällä terve
» G1nga elossa taas

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Ginga yleisesti :: Pelaajamme esittäytyvät-
Siirry: