G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 GIna täällä terve

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

GIna täällä terve  Empty
ViestiAihe: GIna täällä terve    GIna täällä terve  EmptyMa Huhti 18, 2011 8:28 am

Hei olen 18 vuotias tyttö uudeltamaalta. Asun lähinnä pääkaupunkiseudulla, eli kaupunkityttöjä vain. Pidän ropettamisesta joten seuraan voi aina tulla jos olen jossain ropettamassa teijän kanssa Wink. Omistan itse pienen puudelin. Sanon sitä aikalailla biisoniksi, vaikka onki Bishon frise. Rakastan susia. Ginga on ollut aina suosikki sarjani japanissa, joten siksi innostuin roperamaan siellä.

Nojaa mitä vielä pitäisi kertoa? Olen aika huono esittelee itseni, mutta lisää saa kysyä jos haluaa tietää. Ai niin olen ollut kuvataide koulussa. Voin joskus laittaa piirustuksiani esille, jos vain haluatte nähdä. ^^
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

GIna täällä terve  Empty
ViestiAihe: Vs: GIna täällä terve    GIna täällä terve  EmptyTi Huhti 19, 2011 1:57 am

Tervetuloa mukaan! Very Happy
Minä ainakin toivon saavani nähdä piirroksiasi. =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

GIna täällä terve  Empty
ViestiAihe: Vs: GIna täällä terve    GIna täällä terve  EmptyTi Huhti 19, 2011 2:08 am

lisään heti kun saan nää mun esittely kuvatkin toimimaan XD nää kuvan lisäykset kyl enimmäkseen teppuilee -_-''
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

GIna täällä terve  Empty
ViestiAihe: Vs: GIna täällä terve    GIna täällä terve  EmptyTi Huhti 19, 2011 2:32 am

Siltä näyttää. Laughing Minulla oli sama ongelma, kunnes aloin käyttää tätä sivustoa, joka oli myös oletuksena G1ngan ekassa foorussa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

GIna täällä terve  Empty
ViestiAihe: Vs: GIna täällä terve    GIna täällä terve  EmptyTi Huhti 19, 2011 5:37 am

kiitti Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

GIna täällä terve  Empty
ViestiAihe: Vs: GIna täällä terve    GIna täällä terve  EmptyTi Huhti 19, 2011 5:50 am

Eipä mitään. Kiva, jos tuosta oli apua. Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





GIna täällä terve  Empty
ViestiAihe: Vs: GIna täällä terve    GIna täällä terve  Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
GIna täällä terve
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mitu, TÄÄLLÄ TAAS!! : D
» ^Kishura^ täällä taas!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Ginga yleisesti :: Pelaajamme esittäytyvät-
Siirry: