G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Hola! Olen Hellsing

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Hellsing
Pentu
Pentu
Hellsing


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 13.06.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lpr

Hola! Olen Hellsing Empty
ViestiAihe: Hola! Olen Hellsing   Hola! Olen Hellsing EmptyTi Marras 08, 2011 3:36 am

Nimi: Hellsing
Ikä: 18
Skp: Nainen
Asuinpaikka: Lappeenranta

Luonne:

Olen täysin musta-valkoinen tyyppi; jokin asia on joko aivan ihanaa tai per*****.
Meikää on todella vaikea saada suuttumaan, enkä loukkaannu mistään. Mua on yritetty niin paljon koulukiusata, etten hätkähdä mistään.
Kuten aiemmin mainitsin, meikä on mahdotonta saada suuttumaan puheilla ja teoilla. Siitä huolimatta omaan lyhyen pinnan, joka napsahtaa poikki yllättävänkin helposti ja pienistä asioista, mutta muuten olen sangen rento ja ystävällinen tyyppi. Olen ulospäinsuuntautunut, joten uusien tuttavuuksien tapaaminen ei ole kamala asia. Uskallan sanoa kelle tahansa mitä tahansa. Huonoja päiviä kyllä on, mutta niitäkin nii harvoin.

Harrastus:

Harrastukseeni kuuluu lähinnä piirtäminen ja koneella oleminen ja kyllä pelaan konsoleilla myös ja kavereittan kanssa vietän aikaa myös. Kissan kanssa vietän myös aikaa kun on niin pien että sitä ei viitsi yksin jättää. Joskus jopa käyn lenkillä jos ei ole muuta, mut lähinnä piirrän. Smile

Nonii eikhän tämä riitä meikäläisestä? Kotisivuillani voitte toki käydä ne ovat toki hieman kesken, mutta sinne lisäilen roolipeli hahmojani ja piirustuksiani ja sieltä löydät tietoa myös hopeanuolesta, weedistä, Hellsingistä, A.N angelistä. Smile Minä kuittaan kiitos! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jonzu.nettisivu.org/
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Hola! Olen Hellsing Empty
ViestiAihe: Vs: Hola! Olen Hellsing   Hola! Olen Hellsing EmptyKe Marras 09, 2011 5:14 am

Tervetuloa takaisin joukkoomme! Very Happy
Täällä vaan on todella hiljaista nykyään.. Jengiä ei nähtävästi enää kiinnosta tää roolipeli. Päätin mainita heti alkuun, ettet ihmettele, jos tällainen meininki jatkuu vielä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Hellsing
Pentu
Pentu
Hellsing


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 13.06.2011
Ikä : 31
Paikkakunta : Lpr

Hola! Olen Hellsing Empty
ViestiAihe: Vs: Hola! Olen Hellsing   Hola! Olen Hellsing EmptyTo Marras 10, 2011 3:38 am

Juu oon kyllä huomannut... Mikähän siinä on? Varmaan kun koulut on menossa nii ei riitä motivaatio pelaamiseen.. ite pidin taukoa pelaamisesta kunnes aloin tekee kotisivuja ja innostuin nyt samalla roolipelaamisesta. Et toivottavasti joku alkais pikkuhiljaa ropettaa Smile ja kiitos! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
http://jonzu.nettisivu.org/
Fugai
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Fugai


Viestien lukumäärä : 30
Join date : 27.01.2011
Ikä : 26
Paikkakunta : Jyväskylä

Hola! Olen Hellsing Empty
ViestiAihe: Vs: Hola! Olen Hellsing   Hola! Olen Hellsing EmptyTo Marras 10, 2011 8:09 am

Tervetuloa takaisin minunkin puolesta!

Todellakin, on ollut hiljaista täällä. Itselläni on aktiivisuuteen vaikuttanut kiireinen arki ja kaikenlaiset sattumat.. Mutta mahtavaa että palasit! Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hola! Olen Hellsing Empty
ViestiAihe: Vs: Hola! Olen Hellsing   Hola! Olen Hellsing Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hola! Olen Hellsing
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Ginga yleisesti :: Pelaajamme esittäytyvät-
Siirry: