Nimi: Hellsing
Ikä: 18
Skp: Nainen
Asuinpaikka: Lappeenranta
Luonne:
Olen täysin musta-valkoinen tyyppi; jokin asia on joko aivan ihanaa tai per*****.
Meikää on todella vaikea saada suuttumaan, enkä loukkaannu mistään. Mua on yritetty niin paljon koulukiusata, etten hätkähdä mistään.
Kuten aiemmin mainitsin, meikä on mahdotonta saada suuttumaan puheilla ja teoilla. Siitä huolimatta omaan lyhyen pinnan, joka napsahtaa poikki yllättävänkin helposti ja pienistä asioista, mutta muuten olen sangen rento ja ystävällinen tyyppi. Olen ulospäinsuuntautunut, joten uusien tuttavuuksien tapaaminen ei ole kamala asia. Uskallan sanoa kelle tahansa mitä tahansa. Huonoja päiviä kyllä on, mutta niitäkin nii harvoin.
Harrastus:
Harrastukseeni kuuluu lähinnä piirtäminen ja koneella oleminen ja kyllä pelaan konsoleilla myös ja kavereittan kanssa vietän aikaa myös. Kissan kanssa vietän myös aikaa kun on niin pien että sitä ei viitsi yksin jättää. Joskus jopa käyn lenkillä jos ei ole muuta, mut lähinnä piirrän.
Nonii eikhän tämä riitä meikäläisestä? Kotisivuillani voitte toki käydä ne ovat toki hieman kesken, mutta sinne lisäilen roolipeli hahmojani ja piirustuksiani ja sieltä löydät tietoa myös hopeanuolesta, weedistä, Hellsingistä, A.N angelistä.
Minä kuittaan kiitos! :3