G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Hei olen bellatrix

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Nyera
Tulokas
Tulokas
Nyera


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 13.04.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : oulu

Hei olen bellatrix Empty
ViestiAihe: Hei olen bellatrix   Hei olen bellatrix EmptyLa Huhti 16, 2011 3:28 am

Heipa minä olen bellatrix. Minun oikea nimi on iida sirviö. Olen 16v ja olen todella hyvä pirtämään ginga hamoja.
Minulla on ruskeat hiukset ja siniharmaat silmät. Minulla on myös kasonen jaana.
Olen luonteeltani kilti ja hertainen tyttä mutta joskus tuntuu menevän hermot pikusisarusten kanssa. Pidän todella paljon ginga sarjoista ja koirista. Minulla itelläni ei ole koiraa mutta haluaisi koiran. Oneksi meidän monella sukulaisilla on kuitenkin koira joten näen niiden koiria usein ja hoidankin niitä kun serkut on poissa. Smile Smile


Viimeinen muokkaaja, Nyera pvm Ti Huhti 17, 2012 3:02 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 23.03.2010
Ikä : 31

Hei olen bellatrix Empty
ViestiAihe: Vs: Hei olen bellatrix   Hei olen bellatrix EmptyLa Huhti 16, 2011 4:00 am

piirroksia esille vaan!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://g1nga.foorumini.com
Nyera
Tulokas
Tulokas
Nyera


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 13.04.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : oulu

Hei olen bellatrix Empty
ViestiAihe: Vs: Hei olen bellatrix   Hei olen bellatrix EmptyLa Huhti 23, 2011 11:44 pm

Tässä olisi kaksi kuvaa Very Happy




Viimeinen muokkaaja, bellatrix pvm Ma Toukokuu 02, 2011 5:03 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Mutu
Ylipäällikkö
Ylipäällikkö
Mutu


Viestien lukumäärä : 82
Join date : 23.03.2010
Ikä : 31

Hei olen bellatrix Empty
ViestiAihe: Vs: Hei olen bellatrix   Hei olen bellatrix EmptySu Huhti 24, 2011 1:42 am

On aika törkeetä laittaa joidenki muiden tekemiä kuvia ja esittää ne ominaan...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://g1nga.foorumini.com
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Hei olen bellatrix Empty
ViestiAihe: Vs: Hei olen bellatrix   Hei olen bellatrix EmptySu Huhti 24, 2011 2:16 am

Selvennän hieman, ettei kukaan ihmettele, mistä yhtäkkiä moinen syytös:
Molemmat kuvat ovat DeviantArtista, Kyoshiron on piirtänyt eräs Inarah ja tuon Weedin perheen taas WolfShenda. DA:ssa on kyllä monia, joilla on kaksi tai kolmekin tunnusta, mutta WolfShenda on Puolasta. Inarah tosin on suomalainen, mutta hänen kirjoitusasunsa on hyvin selkeä ja korrekti, oli kyseessä sitten suomi tai englanti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nyera
Tulokas
Tulokas
Nyera


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 13.04.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : oulu

Hei olen bellatrix Empty
ViestiAihe: Vs: Hei olen bellatrix   Hei olen bellatrix EmptySu Toukokuu 01, 2011 11:34 pm

Hei olen todella pahoillani Sad Mutta kun olen itse pirtänyt samanlaiset kuvat ja ensaanut nittä laitettua.
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Hei olen bellatrix Empty
ViestiAihe: Vs: Hei olen bellatrix   Hei olen bellatrix EmptyMa Toukokuu 02, 2011 4:24 am

Kuulostaa selittelyltä minun mielestäni. Jos ei saa omia kuviaan laitettua, se ei tarkoita sitä, että muiden tekemillä kuvilla voisi korvata omansa. Sitäpaitsi eri taiteilijoilla ei voi (tai ei ainakaan pitäisi olla) "samanlaisia kuvia" - senkin voi nimittäin luokitella kopioimiseksi jomman kumman tekijän osalta.

Noh, minä ainakin otan anteeksipyyntösi vastaan. Toivottavasti opit tästä jotakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Nyera
Tulokas
Tulokas
Nyera


Viestien lukumäärä : 15
Join date : 13.04.2011
Ikä : 28
Paikkakunta : oulu

Hei olen bellatrix Empty
ViestiAihe: Vs: Hei olen bellatrix   Hei olen bellatrix EmptyTi Huhti 17, 2012 3:04 am

Tässä on kaksi minun piirtämiä kuvaa. Ensinmäisenä on oma keksimäni hahmo Isanagi ja toisena on sitten Orion. Very Happy

Hei olen bellatrix Scaled.php?server=96&filename=isanagi

Hei olen bellatrix Scaled.php?server=850&filename=orionk
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Hei olen bellatrix Empty
ViestiAihe: Vs: Hei olen bellatrix   Hei olen bellatrix Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Hei olen bellatrix
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Hei olen reika
» Hola! Olen Hellsing
» hei minä olen suki
» Apua olen tyhmä ja en osaa

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Ginga yleisesti :: Pelaajamme esittäytyvät-
Siirry: