G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Anttu

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Anttu
Ylipäällikön poika
Ylipäällikön poika
Anttu


Viestien lukumäärä : 126
Join date : 29.05.2016
Ikä : 31
Paikkakunta : Helsinki

Anttu Empty
ViestiAihe: Anttu   Anttu EmptySu Kesä 05, 2016 12:42 am

Anttu Anttu_by_anttu_chan-da56p7m
» Anttu
» 23v. (synt. 19.10.1992)
» Helsinki
» Ylioppilas (2011) & painotuotantoassistentti (2014)

» Deviantart
» Ginga-kokoelmani
» Ginga-blogini

» Olen luonteeltani aika tyypillinen introvertti, en välttämättä kaipaa kokoajan toimintaa ja ihmisiä ympärilleni. Aikani kuluu pitkälti töiden lisäksi piirtäen, elokuvia katsoen, musiikkia kuunnellen, pelaten ja blogaten. Piirtäminen on mulle ehdottomasti se "henkireikä", jota ilman en voisi elää, se on tosi iso osa mua. Tykkään räväkämmästä tyylistä, kun puhutaan ulkonäöstä. Shokkihiusvärit, lävistykset ja tatuoinnit on ehdottomasti mun juttu ja ihailen sellaista tyyliä muillakin. Noin muuten oma tyylini on vaihtelevan androgyyni, ei ehkä ihan 100% poikatyttö, mutta suurimmaksi osaksi tunnen oloni mukavammaksi miesten vaatteissa. Hupparit ja printilliset t-paidat on parasta. Pidän yleisesti ottaen vaikka millaisista eläimistä ja omistan yhden kissan.

» Gingaan tutustuin 6-vuotiaana Hopeanuoli VHS-kasettien myötä. Vaikka fanitus hiipui teini-ikää kohden koirien piirtäminen jäi ja oli aina oleellinen osa itseäni. Hopeanuoli-mangan suomentamisen aikoihin mielenkiintoni heräsi jälleen sarjaa kohtaan ja olen siitä lähtien ollut aktiivisesti mukana seuraamassa suomijulkaisuja, mutta fandomissa noin muutenkin. Piirtämisen lisäksi pidän Ginga-aiheista blogia, keräilen sarjan oheistuotteita ja innostun toisinaan itsekin tekemään Fanmade-esineitä myyntiin (olen myynyt mm. avaimenperiä ja kirjanmerkkejä).

» Tämän hetken suosikkejani hahmoista ovat: Gin, Kurotora, Mer, John, Smith, Cross, Tesshin, Kyoshirou ja Shion.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://hopeatiikeri.blogspot.fi/
 
Anttu
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Ginga yleisesti :: Pelaajamme esittäytyvät-
Siirry: