G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Suojeluvaisto

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptyLa Kesä 04, 2016 5:44 pm

Ilma oli täydellisen lämmin,koga-uros katseli hiljaa alaistensa toimia.
"Minäkin voisin käydä tarkkailukierroksella."
Tesshin ajatteli.Moneen päivään tämä ei ollut tarkkaillut aluettaan,vaikka kaikki oli kunnossa ja tunkeilijoita ei ollut näkynyt aikoihin.Uros lähti kunnon juoksuun,irokeesin liehuessa pikkutuulen mukana,tämän juoksu oli melko vauhdikasta.
"Voisi juoda..."
Tesshin pysähtyi erään lammen luo,kumartui ja alkoi juomaan,juomisen jälkeen uros jatkaisi tarkkailukierrosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptyLa Kesä 04, 2016 10:49 pm

Vanha Kain koira oli alueella ilmeisesti miekkonen oli aikeessa tulla vilkaisee tesshiniä. Matkan varrella oli tosiaan puro jossa vanhus taisi nähdä tutun hahmon juomassa. Kurotoran kasvoille vääntyi viekas hymy ja tassutteli hiljaa nuorukaisen taakse. Aikeena oli seistä normaalisti aivan takana ja takajaloillaan potkaista nuorukaista veteen kumoon jonka jälkeen ilkeän naurun päästäisi jos suunitelma onnistuisi.
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptyLa Kesä 04, 2016 10:56 pm

Tesshin ei sattunut kuulemaan mitään,juomisen aikana uros kuitenkin tunsi vieraan hengityksen turkkiaan vasten ja lopulta kääntyi,kasvot Kurotoraa kohden.
- Kurotora,mitä varten tulit alueelleni?
Tesshinin katse oli yhtä tyyni,kuten äänensävykin.
- Onko sinulla mitään tärkeää?
Takaisin alkuun Siirry alas
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptyLa Kesä 04, 2016 11:05 pm

- Hm? Sika tylyä äänen sävyä vanhemmalle mutta voinhan minä lähteäkin jos ystävällinen käynti ei kelpaa
Kurotora käänsi itsensä ympäri ja oli aikeena lähteä ei se turhaan jää tesshiniä alueelle jos poika ei halua. Vanhus oli saanut vapaata pojistaan ja siksi oli lähtenyt hiukan kiertää omaa kotialuetta ja päättänyt matkalla poiketa tesshinillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptyLa Kesä 04, 2016 11:16 pm

- Kunhan vain kysyin,millä asioilla liikut...
Uros oli menettänyt aikoinaan täyden luottamuksen Oun sotureihin eikä luottanut enää heihin lainkaan,Tesshin muisteli,miten tämä oli jättänyt aikoja sitten tiineenä olevan Sakuran Smithin vastuulle ja hieman sen jälkeen oli saanut kuulla Smithiltä,että Sakura oli kadonnut.Uros oli kuullut myös Sniperilta,että että tämän isä Kurojaki olisi tapettu Ginin käskystä,siksi usko Oun väkeen oli horjunut.
- Odota Kurotora...
Vaikka Tesshin tiesi,että Kurotora oli juurikin Oun väkeä joihin tämä ei luottanut,uros mietti että Kurotora olisi toista maata.
- En aja sinua alueeltani pois,anteeksi tylyisyyteni. Tulit ilmeisesti tapaamaan minua?
Takaisin alkuun Siirry alas
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptyLa Kesä 04, 2016 11:22 pm

Kurotora pysähtyi mutta ei vilkaissut tesshiniä. Tämä tiesi että tesshinillä oltiin sanottu kaiken laista ja mietti et jos voisi vähän auttaa poikaa pääsee takas ymmärrykselle.
- nii olen itse ollut aika lailla omien ja veljien poikien rinnalla ja samalla myös begin että crossin kanssa mutta oon vähän kuullut yhtä sun toista sinusta ja siksi päätin tulla vilkaisee. Mutta olet tainnut sinäkin kuulla kaiken laista vai mitä?
Viimeisen lauseen kohdalla Kurotora käänsi katseen täysin tesshiniä ja yhdellä silmällään tuijotti suoraan kohti nuorukaista tosissaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptyLa Kesä 04, 2016 11:35 pm

- Hienoa kuulla,että veljiesi pojilla ja omilla pojillasi että Benillä sekä Crossilla menee hyvin.
Uroksella oli kuitenkin omat syynsä,minkä takia ei halunnut liittyä Oun väkeen. Kysymyksen jälkeen katse kohdistui tarkemmin vanhaan Kai-koiraan,tämän katse oli totinen.
- Kyllä olen kuullut vaikka mitä. Haluaisin liittyä teihin,mutta en voi kuulemieni juttujen takia.
Tesshin huokaisi ja jatkoi.
- Silloin kun Sakura oli tiineenä,annoin Smithille vastuun huolehtia naarasta,mutta kun sain myöhemmin itse Smithiltä kuulla,että Sakura oli kadonnut,ajattelin,että uros pakenee vain vastuuta ja sen jälkeen luottamukseni alkoi horjua. Eräältä dobermannilta,Sniperilta kuulin myös että isäni oltiin tapettu teidän johtajanne Ginin käskystä. Sitä minä en enää hyväksynyt!
Takaisin alkuun Siirry alas
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptySu Kesä 05, 2016 12:17 am

Kurotora oli hiljaa kunnes huokaisi ja kääntyi tesshiniä kohden tämä vain tuijotti nuorukaista ja istahti alas ja kuunteli tarkoin kaikki asiat mitä tesshin päästi suustaan viel
Huudon jälkeen Kurotora oli hetken aikaa hiljaa kunnes vaan totesi.
- uskotko tuntematonta dobermannia vai koiraa joka kasvatti sua? En ole sinä joten en tee päätöksiä mutta kysyn vain muutaman kysymyksen johon toivon että mietit hetken ennen kun vastaat.
Kurotora katsoi ylös taivastakohden ja sit takas tesshiniä.
- sakura tosiaan katosi mutta smith ei jättänyt asiaa sikseen vaa ginin tavoin etsii tätä juuri tällähetkellä. Ja mitä ginin ja isäsi väliin tulee .. Uskotko todella että uros joka pelasti sinut ja kasvatti hyväksyi sinut semmoisena kun olit syntynyt uros joka o. Erittäin oikeudenmukainen antaisi isäsi kuolla ja varastaa pennun häneltä? Mieti nyt tarkkaa kokemuksiasi ja muitten sanojen ristiriitaa
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptySu Kesä 05, 2016 12:43 am

- Mutta..
Tesshin hiljeni joksikin aikaa tarkkaan miettiäkseen sopivia vastauksia.
"Smith on petturi..."
Hiljaisuus paistoi pitkän aikaa,kunnes urokselta alkoi kuulumaan vastauksia.
- Kun Gin alkoi kasvattamaan minua Akamen ja Johnin kanssa,uskon että monia vaivasi se että olen Kurojakin poika,mutta he kasvattivat minut silti. Ja kun olin pieni pentu,tappamisen sijaan Gin antoi isäni paeta,vain sen takia,jotta minulla olisi isä. Sakurakin on siis yhä kadoksissa.


Viimeinen muokkaaja, ^Kishura^ pvm Ma Kesä 06, 2016 9:56 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptySu Kesä 05, 2016 12:52 am

// tiedän//

- kuten sanoin päätä itse mitä teet tulin vain katsomaan oletko pystyssä en itsekkää ole koskaan koommin pitänyt Smithistä mutta luotan sen sijaan ginin kun Siperian ja varsinki kun olin itsekki paikalla silloin kun isäsi hylkäsi sinut ja miten sniper kohteli minua ja veljeä shikokussa.. Itse luotan mitä näin en siihen mitä kuulen

Uros päätti nousta ylös ja jatkaa matkaa takaisin ohua tämä ei viitsinyt vaivata liikaa tesshiniä päätä.
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptySu Kesä 05, 2016 1:14 am

"Gin etsii siis tosissaan Sakuraa,kuten Smith.."
- Kiitos Kurotora. Kyllä minulla taitaa vähän uskoa jo löytyä teihin,koska ei Gin olisi missään nimessä tappanut isääni,minulle on syötetty pelkkiä valheita todennäköisesti. Lupaan silti harkita asiaa,vaikka minulla on täälläkin velvollisuuksia hoidettavana,joita en vain voi jättää.
Tesshin tiesi sen itsekin,että hänen isänsä hylkäsi,kun tämä oli pieni,uros yhä pystyi elää tämän asian kanssa.


Viimeinen muokkaaja, ^Kishura^ pvm Ma Kesä 06, 2016 9:57 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptySu Kesä 05, 2016 2:16 am

Kurotora naurahti mutta kääntyi hiukan nuorukaista kohden kyllä
- hei kuule en tiedä tiesitkö mutta olen kuullut huhuja että sakura olisi ennen katoamistaan ollut tiineenä ginille, joten jos joskus haluat korvata erehtymisesti mitäs jos auttaisit sitten joskus pentuja jos jäät niitä joskus ja kerro missä ohi on me odotamme sakuran ja pentujen paluuta innolla. Ja itse kun jään ginin annan pienen opetuksen katoamisesta

Pieni itsepäinen naureskelua lopulta Kurotoran tapaa
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptySu Kesä 05, 2016 4:33 am

Uros nyökkäsi.
- Kyllä,olen tiennyt siitä jo jonkun aikaa. Joten saatan harkita auttamista,eli jos tapaan Sakuran pennut,yritän auttaa heitä,sekä kerron sinulle heidän olinpaikkansa?
Tesshinin mielestä auttaminen ei kuulostanut enää huonolta ajatukselta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Gina
Alokas
Alokas
Gina


Viestien lukumäärä : 94
Join date : 18.04.2011

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptySu Kesä 05, 2016 5:39 am

- äläs kerro minulle vaan tuo näytille ohran on myös sinulle koti jos vaan sitä haluat .. Chibi

Kurotora lähti tallustelee pois lammenluolta takaisin metsikköön se oli tyytyväinen siitä, että sai aikaiseksi sen mitä tuli alunperin hakemaan. Mutta tuumi mielessään viel
// kaikki on enään susta kiinni chibi//
Takaisin alkuun Siirry alas
^Kishura^
Kersantti
Kersantti
^Kishura^


Viestien lukumäärä : 154
Join date : 10.01.2011
Ikä : 32
Paikkakunta : Lappeenranta

Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto EmptySu Kesä 05, 2016 6:54 am

"Chibi.."
Tämä havahtui siitä,kun kuuli kutsumanimensä pitkästä aikaa ja siitä,että tälle olisi koti Oussa,jos Tesshin vain haluaisi sitä.
"Tekisinkö oikeasti sen..?"
Uros tuumi hetken aikaa, kunnes päätti lähteä juoksuun, pois Kogasta, etsimään Sakuraa että tuon pentuja, jos onni kävisi tämän kohdalle.
"Lupaan tuoda heidät sinun luo näytille heidät Kurotora,aivan varmasti.."
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Suojeluvaisto Empty
ViestiAihe: Vs: Suojeluvaisto   Suojeluvaisto Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Suojeluvaisto
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Alueet :: Koga-kylä-
Siirry: