G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Yuki

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Yuki
Pentu
Pentu
Yuki


Viestien lukumäärä : 3
Join date : 06.01.2011
Paikkakunta : Kuopio

Yuki                          Empty
ViestiAihe: Yuki    Yuki                          EmptyMa Tammi 10, 2011 5:08 am

Minä pähkinänkuoressa:
Olen syntynyt -97, vuoden loppupuolella. Eli yläastetta käyn tällä hetkellä. Saatan olla ajoittain negatiivinen ihminen mutta en aina. Pidän lukemisesta, erityisesti mangasta. Mitä kirjoittamiseen tulee; Rakastan sitä. Taidot ovat kuitenkin mitä ovat. Lemmikkeinä minulla on kissoja ja pari tyhmänpuoleista/vanhahkoa gerpiiliä. Omistan oudohkon -Mustan- huumorin tajun ja olen jossain mielessä myös kaksimielinen, Esimerkkinä jaksoin nauraa pitkän aikaa 'Ankalla on pilli suussa' jutulle. Ei siitä sen enempää.

Tykkää:
Kissat, sudet, Kesä, Suklaa, Hopeanuoli, Syksy, Naruto (Ei hahmona, sarjana), Hämähäkit, uiminen, luonto.

Ei tykkää:
Matikka, kalojen perkaaminen, kaunokirjoitus, Ilmastonmuutos, hankalat ihmisiset, Kuvisluokka (Hain, pääsin ja kadun sitä.)
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Yuki
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Ginga yleisesti :: Pelaajamme esittäytyvät-
Siirry: