G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Mirandan henkilöllisyys.

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
this-girl
Pentu
Pentu
this-girl


Viestien lukumäärä : 7
Join date : 06.01.2011

Mirandan henkilöllisyys.  Empty
ViestiAihe: Mirandan henkilöllisyys.    Mirandan henkilöllisyys.  EmptyPe Huhti 22, 2011 3:28 am

Nimi: Miranda >Very Happy En kerro oikeaa nimeäni, tai onko sillä väliä? sillä kuvista (piirroksista) siis se näkyy ehkä. Miiaksi haukkuvat.

Ikä: Olen nuorukainen. Sanotaanko että T hirteen. Ja pian 4 teen Very Happy

Ulkonäkö: Olen tällainen joidenkin mielestä aliravitun näköinen luuviulu, joidenkin mielestä ihan normi tavis, joidenkin mielestä ruma tai kaunis. Kauneus on katsojan silmissä, joten en latele tässä mitään itsestäni, vaan ilmaisen vain. Olen hoikahko, mutten itsestäni mikään laiheliini.

Luonne: Itsepäinen, hiukan ylimielinen. Välillä jokseenkin koppava ja kylmäpäinen, muttei mikään pitkävihaisin tyyppi. Olen mukava jos minua kohtaan ollaan mukavia. tee toiselle siis mitä tahdot itsellesi periaatteella ^^'

Erikoista: Olen erittäin ujo todellisuudessa, vaikka täällä saatan pälpättää elämänkertojani. XD
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mirandan henkilöllisyys.
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Ginga yleisesti :: Pelaajamme esittäytyvät-
Siirry: