G1nga
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

G1nga

Ginga roolipeli
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Brill

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Brill              Empty
ViestiAihe: Brill    Brill              EmptyTo Huhti 21, 2011 6:20 am

Terve vaan kaikki. Very Happy

Minä olen siis Brill, oikealta nimeltäni Lauriina. Olen 16-vuotias tyttö Lappeenrannasta, syntynyt olen Pohjois-Pohjanmaalla. Isäni on suomalainen ja äiti venäläinen - siispä puhun sekä kirjoitan sujuvasti molempia kieliä. Very Happy

Ulkonäkö: Olen hoikka, melko lihaksikas ja sellainen "keskipitkä". Hiukseni ulottuvat takamukseeni asti ja ne ovat ruskeat, päistä kellertävän ruskeat. En ole värjännyt niitä koskaan, paitsi vuoden alussa muutaman raidan. Silmät ovat tumman ruskeat, kirkkaassa keinotekoisessa valossa meripihkan väriset (erään ystäväni mielestä pelottavat).

Luonne: avoin, rento, huumorintajuinen Very Happy, rehellinen, luotettava, oikeudenmukainen ja suorasanainen. Jos olen jossain eri mieltä, annan sen kyllä tulla ilmi. Laughing En kuitenkaan koskaan tarkoita olla töykeä, vaikka sanonkin asioita kiertelemättä. Mielestäni niin on parempi. En ole ylpeä, juorukello, enkä kiusaa ketään. Yleensä olen ymmärtäväinen ja lempeä. Hyväksyn monenlaiset ihmiset sellaisina kuin he ovat. Joissakin tilanteissa minua voisi sanoa myös rohkeaksi, mutta esitelmät... Hrrrh, ne ovat aivan kamalia. Muuten uskallan tehdä melkein mitä vain... Kaikenlaista hulluakin... 8'D

Vapaa-ajan vietto: Pääosin leffojen ja tietokoneen ääressä sekä mopon kimpussa.
Suosikkipelisarjani tietokoneella ovat Splinter Cell sekä Assassin's Creed. Olen pelannut myös lukuisia muitakin pelejä, mutta nuo ovat ehdottomasti parhaimmat. Joskus tulevaisuudessa saan myös Xboxin.
Elokuvien katselua suorastaan rakastan, varsinkin, kun kyseessä on hyvä toimintaelokuva. Leffateatterissa käyminen on myös eräänlainen harrastus - tähän asti olen katsonut yli 55 elokuvaa.
Omistan siis myös mopon. Olen aina rakastanut vauhtia, joten tykkään mopoilusta, vaikkei tuollaisella vakiolla 50-kuutioisella kovasti voikaan revitellä.

Harrastukset: Piirtäminen, roolailu ja ammunta. Ennen harrastin myös ratsastusta, ja saatan aloittaa sen uudelleen. Jokin urheiluharrastus minun on jokatapauksessa aloitettava.
Piirtämisestä sen verran, että tykkään piirtää paljon, mutta harvoin minulta oikeastaan mitään luonnistuu. Laughing Roolaamisen aloitin viime vuoden maaliskuussa, G1ngassapa tietysti. Missään muussa roolipelissä en ole ollut mukana.
Ja minähän tykkään toiminnasta, joten tietenkin myös aseista. Omistan tällä hetkellä kaksi pistoolivarsijousta. Kooltaan ne ovat "keskikokoisia", mutta hyvin tehokkaita. Ammuksina niissä käytetään varsijousille tyypillisiä lyhyitä alumiininuolia. Ampumaradalle päästyäni olen onnellinen, mutta tyyni, itsevarma ja keskittynyt. Ammunta on tähän asti ainoa harrastus, joka on minulta oikeasti luonnistunut jo alusta saakka.

Toiveammatti: Poliisi, ehdottomasti.

Muuta: Koulussa minua sanotaan pelottavaksi. Yksi syys siihen on kuulemma aseharrastukseni, toinen erikoinen persoonani ja kolmas - yksinkertaisesti olemukseni. Siis täh, oikeesti? :scratch: Ihmiset on sekaisin. Laughing No okei, mitä nyt erästä rinnakkaisluokan jätkää melkein vedin turpaan (ja herra säikähti tosissaan), mutta minulla oli kiire tunnille ja tyyppi matelee siinä edessä etanan lailla! Aika hyvä syy lättyyn leipomiseen, eh?
Takaisin alkuun Siirry alas
Brill
Kenraali
Brill


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 09.03.2011
Ikä : 29

Brill              Empty
ViestiAihe: Vs: Brill    Brill              EmptySu Toukokuu 15, 2011 5:22 am

Btw, saa lisätä meseen.
lauriina.m-l@hotmail.com
Takaisin alkuun Siirry alas
 
Brill
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
G1nga :: Ginga yleisesti :: Pelaajamme esittäytyvät-
Siirry: